Kamis, 19 November 2015

Pemulihan Semulajadi Untuk Jangkitan Yis - Bagaimana untuk menghilangkan Ia?

Pemulihan Semulajadi Untuk Jangkitan Yis - Bagaimana untuk menghilangkan Ia?

Yis intolerant- apakah ia? Jika anda seorang wanita, maka anda perlu tahu ini. Dan jika anda adalah seorang lelaki yang mengalami jangkitan ini, maka mungkin anda mendapatkan ini dari isteri atau teman wanita anda. Jangkitan ini juga dipanggil dan dikenali sebagai Candida. Yis adalah kumpulan kulat yang tinggal dan membesar dalam persekitaran yang gelap dan lembap seperti perut anda lebih rendah, faraj, di bawah dada anda, gigi palsu, lipatan kulit, dan juga gigi palsu anda. Dan jika anda mengalami seperti ini, berikut adalah sebahagian daripada ubat semula jadi untuk jangkitan yis.

1. Gunakan probiotik. Terdapat banyak kajian bercakap tentang keberkesanan probiotik dalam menyingkirkan yis infections.try untuk membuat probiotik untuk 4-8 ​​minggu ke kanan atau penawar dalam ketidakseimbangan. Ini boleh menjadi bentuk serbuk, kapsul dan minuman.

2. Satu lagi jangkitan semula jadi untuk jangkitan yis adalah tanalbit itu. Ia juga adalah ubat yang baik untuk jangkitan yis. Ini adalah satu kapsul lisan yang mengandungi bahan organik tidak bahan kimia. Ini adalah campuran tumbuhan anti-kulat ekstrak yang dikenali sebagai tannin yang cekap menyembuhkan Thrush di kalangan wanita. Ini adalah penumbuhan yg terlalu cepat atau kelebihan pengeluaran organisma jangkitan yis yang dikenali sebagai candida albicans. Ini biasanya ditemui di sekitar faraj dan anda perlu mengambil ia untuk 6-8 minggu.

3. Chamomile Tea juga terbukti berkesan dalam mengubati masalah ini. Bunga-bunga chamomile keseluruhan adalah lebih berkesan daripada beg chamomile. Ia menenangkan turun gatal-gatal yang berkaitan dengan jangkitan. Ini alternatif semula jadi untuk jangkitan yis yang dilakukan selama dua puluh minit.

4. Yogurt juga merupakan salah satu ubat semula jadi yang boleh membantu anda mengubati masalah ini. Makan yogurt dengan kerap boleh membantu anda mengelakkan jangkitan ini di teluk. Jika jangkitan ini telah wujud, anda mungkin juga cuba untuk memohon kismis dan dalam faraj anda. Ini adalah rawatan semulajadi yang sangat cekap dan berkesan untuk jenis ini keadaan. Anda perlu melakukan ini sehingga keadaan reda itu. Jika anda sudah mengalami jangkitan ini, anda perlu untuk mengelakkan roti makan dan ketam dan juga mengelakkan diri daripada mengambil gula halus.

Tersebut di atas adalah ubat semula jadi untuk jangkitan yis yang boleh membantu anda banyak. Anda perlu tahu dan belajar semua makanan yang anda perlu untuk mengelakkan daripada makan dan hanya mengambil makanan-makanan yang akan memberi manfaat kepada anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar