Minggu, 22 November 2015

Fir Club Moss - Cari Hartanah Penyembuhan Herba dan Cara ia Boleh Membantu Anda

Fir Club Moss - Cari Hartanah Penyembuhan Herba dan Cara ia Boleh Membantu Anda

Kelab Fir lumut boleh digunakan untuk melawan pelbagai penyakit, tetapi cara yang paling berkesan untuk digunakan ia berkaitan dengan rawatan pergantungan alkohol. Walau bagaimanapun, herba ini boleh mendedahkan kehidupan anda kepada bahaya. Oleh itu, mana-mana prosedur yang melibatkan penggunaan kelab cemara lumut mesti dilakukan di bawah pengawasan doktor atau pakar lain. Kelab Fir lumut boleh digunakan untuk melawan psoriasis, gangguan sistem saraf, serangan penyakit saraf, neurasthenia, gangguan metabolik, penyakit sendi dan penyakit paru-paru. Di samping itu, ia adalah satu ubatan yang berkesan untuk menangani radang pundi kencing, cystolith dan sembelit. Letakkan satu herba dalam setengah liter vodka dan tutup botol dengan gabus ketat. Membalut botol dalam doh dan merebus dalam oven. Ambil satu sudu teh ekstrak lumut kelab cemara sekali sehari.

Dalam usaha untuk melawan pergantungan alkohol, anda perlu menggunakan merebus cemara puncak kelab lumut. Tanamkan 10 gram herba pasir kelab cemara lumut dengan 200 mililiter air dan rebus berwarna selama 15 minit di atas api kecil. Mari merebus menjadi sejuk dan menambah air masak sehingga kapasiti awal berwarna dicapai. Selepas itu, tuang ia. Menjaga merebus di dalam peti sejuk untuk tidak lebih daripada 2 hari. Walau bagaimanapun, adalah lebih baik untuk membuat berwarna segar setiap kali anda akan menggunakannya. Minum 80-100 mililiter merebus. Selepas 3-15 minit minum 3-5 mililiter alkohol dan bau pada masa yang sama. Minum arak setiap kali anda akan muntah untuk mengisi diri dengan jijik kepadanya. Muntah biasanya bermula dalam masa 10-15 minit (kadang-kadang 1-3 jam) selepas pengambilan merebus dan alkohol.

Apabila anda telah menjalankan prosedur tersebut, anda akan berasa jijik dan juga loya bukan sahaja kepada alkohol, tetapi juga untuk menyebut ia. Kadang-kadang anda perlu melakukan prosedur untuk hanya 2-3 kali untuk mencapai kesan yang optimum. Selain tindak balas negatif kepada alkohol, merebus memperbaiki keadaan keseluruhan badan anda dan meningkatkan nada hidup anda. Dalam usaha untuk mengekalkan keputusan yang dicapai, anda perlu mengulangi prosedur pada masa ini kecenderungan untuk muncul alkohol atau selepas setengah tahun (setahun, dua tahun, tiga tahun, dan lain-lain) bergantung kepada kesihatan dan tindak balas anda. Anda perlu menggabungkan prosedur penyembuhan dengan psikoterapi, terapi vitamin dan terapi fizikal dan organisma anda akan menerima kehidupan memberi terapi.

Merebus mempunyai potensi untuk menyebabkan kesan sampingan seperti sakit perut, tidak sedarkan diri atau runtuh. Untuk mengelakkan mereka, anda tidak boleh menggunakan alkohol untuk 3-4 hari sebelum prosedur. Selain itu, anda perlu mematuhi kontra. Anda tidak boleh menggunakan herba ini jika anda mengalami jangkitan pedih, epilepsi, cardiosclerosis, aterosklerosis serebrovaskular, sklerosis koronari, endokarditis reumatik, penyakit kardiovaskular, stenocardia, ulser, penyakit hati, nefritis, nephrosis, kantung nephritic, gastrik, darah tinggi, penyakit paru-paru (dengan pendarahan), tuberculoses serius yang lain, emfisema paru-paru, bronchiectasis, pneumosclerosis, asma, gangguan serius kelenjar endokrin, kencing manis, kelenjar tiroid kecederaan, tumor, batu karang, penyakit organik sistem saraf pusat atau cachexia disebabkan oleh alkohol. Selain itu, anda tidak boleh menggunakan herba ini jika anda berada pada usia di atas 60.

Sebagai kesimpulan, kelab cemara lumut adalah herba yang sangat berbahaya yang amat berkesan, tetapi juga. Ia boleh mendedahkan kehidupan anda kepada bahaya. Anda perlu berunding dengan pakar sebelum menggunakan apa-apa secara perubatan herba dan menggunakannya hanya di bawah pengawasan seorang doktor atau pakar lain.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar